آ

  • آمایه ذهنی رشد اثربخشی برنامه مداخله‌ای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]

  • آموزش آنلاین اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]

  • آموزش خرد اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانش‌آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]

  • آموزش عالی تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]

  • آموزش فعالیت بدنی طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]

  • آموزش کارکنان تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]

  • آموزش مجازی تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]

  • آموزش مجازی تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]

  • آموزش هوش معنوی سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]

ا

  • اثربخشی هوش معنوی سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]

  • اختلال یادگیری اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]

  • اختلال یادگیری ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]

  • اختلال ریاضی اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]

  • ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]

  • ادراکی حرکتی اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]

  • ارزیابی همتایان اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]

  • ارزش طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]

  • اضطراب امتحان اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]

  • اکتشافی تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]

  • اینترنت مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]

  • انتقال بین نسلی تروما انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]

  • انگیزش به یادگیری ریاضی تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]

  • اهمال‌کاری تحصیلی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی-گری بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]

ب

  • بـازداری پاسـخ تدوین بسته‌ی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری ‌پاسخ و تنظیم‌ هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]

  • بهزیستی شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]

  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی-گری بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]

  • بهسازی کارکنان و بهره وری تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]

  • پاسخ به شکست پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]

  • پدیدارشناسی نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]

  • پریشانی روانشناختی مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]

  • پیشرفت تحصیلی تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]

ت

  • تاب‌آوری نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]

  • تاب‌آوری رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]

  • تحلیل آیتم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]

  • تحلیل تم ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]

  • تحلیل خوشه‌ای سلسله مراتبی تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]

  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]

  • تحمل ابهام نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]

  • ترومای ثانویه انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]

  • ترومای جنگ انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]

  • تغییر مفهومی اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]

  • تفکر انتقادی تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]

  • تنظیم هیجان تدوین بسته‌ی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری ‌پاسخ و تنظیم‌ هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]

  • تنظیم هیجان مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]

  • تنهایی اجتماعی طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]

ث

  • ثبات‌قدم رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]

ج

  • جنگ‌طلبی انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]

  • جهت‌گیری هدف پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]

ح

  • حافظه کاری نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]

  • حافظه کاری مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]

  • حضوری تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]

خ

  • خواندن مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]

  • خودکارآمدی ریاضی تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]

د

  • دانش آموز طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]

  • دانش‌آموز اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]

  • دانش‌آموزان اثربخشی برنامه مداخله‌ای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]

  • دانش‌آموزان نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]

  • دانش‌آموزان ابتدایی نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]

  • دانش آموزان دبیرستانی اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]

  • دانشجویان رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]

  • دانشجویان استعداد درخشان و عادی تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]

  • درگیری تحصیلی رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]

  • دلبستگی ناایمن مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]

  • دوران کرونا اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]

ر

  • رضایت از زندگی اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]

  • رضایت تحصیلی اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]

  • رضایت شغلی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]

  • رفتاردرمانی دیالکتیک اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]

  • روابط هوش معنوی سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]

  • روش تدریس تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]

  • رویکرد حداقل مربعات جزیی شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]

  • رویکرد فرد-محور تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]

س

  • سالمندان طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]

  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]

  • سرسختی روان‌شناختی رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]

  • سرمایه روانشناختی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]

  • سرمایه روانشناختی اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانش‌آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]

  • سیستم های مغزی رفتاری طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]

  • سلامت معنوی اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانش‌آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]

ش

  • شادی نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]

  • شادکامی مدرسه‌ای نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]

  • شکوفایی شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]

ع

  • عزت نفس اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]

  • عملکرد ریاضی اثربخشی برنامه مداخله‌ای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]

  • عملکرد ریاضی تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]

ق

  • قالب‌های‌ذهنی زبانی پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]

  • قلدری سایبری اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]

ک

  • کـارکردهای اجرایـی تدوین بسته‌ی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری ‌پاسخ و تنظیم‌ هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]

  • کرونا تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]

  • کمال‌گرایی نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]

  • کودکان پیش دبستان تدوین بسته‌ی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری ‌پاسخ و تنظیم‌ هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]

ل

  • لایه به لایه تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]

م

  • متن تکذیبی اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]

  • متن تکمیلی اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]

  • متن توضیحی اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]

  • مسئولیت‌پذیری نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]

  • مشکلات بین‌فردی اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بین‌فردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]

  • مشکلات هیجانی ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]

  • معنویت درمانی سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]

  • ملال فراغت طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]

ن

  • نارساخوان ادراکی مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]

  • نارساخوان زبان‌شناختی مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]

  • نیاز به خاتمه نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]

  • نیاز به شناخت نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی-گری بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]

  • نشانگان مدارس شاد نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]

  • نقشه معنایی تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]

  • نگرش به یادگیری نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]

  • نیمرخ‌های انگیزش تحصیلی تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]

  • نیمه‌حضوری تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]

  • نوجوانان قلدر اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بین‌فردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]

و

  • واژگان کلیدی: سبک های یادگیری ادراکی تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]

  • واژگان کلیدی: کنترل قلدری اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بین‌فردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]

  • ویژگی‌های شخصیتی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]

ه

  • هیجان معرفتی اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]

  • همتابازخورد اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]

  • همدلی انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگ‌طلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]

  • هوش معنوی سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]

ی

  • یادگیری تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]

  • یادگیری خودتنظیمی پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]

  • یادگیری سیار تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]

login